Sunday, May 2, 2010

Tentang Aku

Salam semuanya,

Alhamdulillah. hari ni baru aku terdetik untuk buat blog pasal diri aku. Ntah la. Napa tetiba aku rasa nak tulis pasal aku ni. hehehe.. Anyway, namaku Safwan Harisah, asal dari kampung, ;), Sabah Bah... (Tawau lagi tu) hehe.. aku dlu skool di SK. Luasong Tawau, dari darjah 1 sampailah darjah 6, pastu sambung sekolah lagi di SMK Balung, pun dari tingkatan 1-6. (simplenya kehidupan) huhuhuhu... lepas tu kan.. masuk g Politeknik Kota Kinabalu. Tapi yang ni dia xda la tingkatan.. pakai semester la plak. hehehehe.. (mcm jer korang xtau kan. ;) ).

Now aku keja di KL sudah bah ni... Dalam 1 Tahun 10 Bulan la gitu. baru lagi.. tapi dekat2 lama jugak lah. (mcm mana tuh??) bingung... hahahaha.. aku keja sebagai juruteknik jer kat sini. di KKR. (dimana tu??, apa tu??) emm.. Goment bah. rezeki. Alhamdulillah. KKR=Kementerian Kerja Raya. Dimana??, dekat ngan Aswara, Jalan Sultan Salahuddin,.. xcukup g. dekat ngan bank negara. hehehe.


Aku ni jenis yang simple jak bah. Happy Go Lucky bah bilang orang putihnya. Org Melayu cakap "Gembira Pergi Bertuah".... uit?? ngam ka tu ar... hahahaha. apa2 la bah kan. janji aku hepi. hehehehe.. maklumlah,, hidup mestilah sentiasa hepi kan.. apa yang penting.. hidup kena diteruskan. "Pencapaian Diutamakan" - mcm penah jer dgr... tp dimana ya?? hihihi..

Apa2 pon. aku mo stop dlu menaip ni. mo buat keja skit.. nanti kena tiau/sound plak ama bosku. maklum la makan gaji. so standard la kan. hehehe. cow cin cau... ;)

salam mesra,

safwan harisah

4 comments:

  1. go go power rangers...hahaha... tulis lagi pasal kehidupan mu klu di rumah..mo tau schedule mu..waakakaka

    ReplyDelete
  2. eleh pandai jak c ary,schedule mu buka almari c kwn..hehehe

    ReplyDelete
  3. maggie, tongkat ali,.... semua ada. wakakakakaka

    ReplyDelete