Monday, May 3, 2010

Blur...

Hari ni aku rasa blur... biasa la hari isnin, bagi aku... Isnin = hari Blur sedunia... betul x kengkawan?
klu boleh xnak ada hari isnin ni. tapi xleh plak. nti susah lah bagi org yang lahir hari isnin.. xsambut hari jadi plak dorang nti kan. huahuahua...

Hari ni aku just dok opis jer... xtau nak buat apa... kerja ada jer, tapi mcm malas nak buat.. fail2 semua betimbun tepi meja... herm... bila la aku nak buat ni... haddoy... ngee..

tapi xpe.. hidup mesti kena teruskan. kerja tetap akan ku siapkan.. tapi bila siap tu depend la kan. hehehehe...


hem. per lagi mo tulis ar.. nanti2 lah tulis. aku mo sambung keja jap. Berkhidmat Untuk Rakyak la katakan. hehe

Da...

regards'

Safwan Harisah.

3 comments:

  1. bukan hari blur la kawan..hari malas mo bangun...ceh...

    ReplyDelete
  2. mau kena nasi bujang bah tu baru segar..saya miss itu nasi bujang oooo..hahaha

    ReplyDelete
  3. Ical: itu time dirumah. klu diopis lain bos. blur... jak kurasa. huhuhuhu

    asrol: hahaha, nasi bujang... kegemaran beta tu. nanti sa p makan. huhuhuhu.

    ReplyDelete